Urejeno in pregledno delo
Naj neurejen način dela, stihijsko izvajanje nalog in nenehno iskanje dokumentov postanejo preteklost.
Preberi večUčinki - storilnost
Poslovni procesi v slovenskem podjetju iz zavarovalništva:
![]() |
![]() |
Povečanje storilnosti: 350+ % |
||
pred avtomatizacijo: 121 zaposlenih |
danes: 34 zaposlenih |
Učinki - odzivnost
Slovensko podjetje na področju telekomunikacij, odzivni čas (od zahtevka do priključka):
24 dni |
4 dni |
6 x večja odzivnost
ZADOVOLJNA STRANKA |
||
pred avtomatizacijo |
po avtomatizaciji |
Katere so vaše prioritete
ProcesnaPisarna skrbi za prioritete, pravočasno izvajanje nalog in natančno spremljanje, pri komu se določena naloga nahaja.
Preberi večKje nastanejo ozka grla
Procesni sistem z natančnim merjenjem KPI nenehno beleži, kje in zakaj v vašem procesu nastajajo težave ali ozka grla.
Preberi večProces ≠ dokument ≠ ERP
Zakaj je pomembno, da s procesi upravljamo v procesnih sistemih (BPMS) in ne v sistemih ERP, DSM, ECM ali CMR?
Preberi več